Свържете се с нас на: info@fenzy.bg

Карта за пазаруване0

Карта за пазаруване


Б. Артикули: 0

100% гаранция за удовлетворение. Ако не сте доволни от продукта, можете да го върнете след 14 дни! Можете да платите с наложен платеж, Pay Pal или кредитна карта.

ЗАМЯНА, РЕКЛАМАЦИЯ И ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА СУМА

Стремим се да създадем най-добрите условия за пазаруване, но сме наясно, че понякога има ситуации, в които даден артикул не ви харесва и трябва да го замените, върнете или рекламирате.

Можете да замените, върнете или рекламирате поръчката си в рамките на 14 дни от получаване на пратката.

Преди да върнете пратката в нашия склад, ТРЯБВА да попълните онлайн формуляра.

Ще получите всички инструкции, включително адреса за връщане на пратката, на Вашия имейл адрес след попълване на формуляра за връщане. Ако не получите имейл или имате проблеми с попълването, свържете се с нас на: info@fenzy.bg

ПОПЪЛНЕТЕ ОНЛАЙН ФОРМУЛЯРА

1. Върнатият артикул трябва да бъде в състоянието, в което сте го получили.

2. Продуктът трябва да бъде върнат в неповреден и неизползван вид с всички оригинални етикети. В противен случай си запазваме правото да отхвърлим молбата за връщане на продукта.

3. От съображения за хигиена и здраве връщането на следните артикули е ограничено:

- Не приемаме връщане на обеци
- Банският може да бъде върнат само ако предпазното фолио не е премахнато.
- Обувките могат да се пробват само на закрито

4. В случай, че артикулът НЕ бъде върнат в състоянието, в което го е получил клиентът, онлайн магазин Fenzy СИ ЗАПАЗВА ПРАВОТО да:
- да задържи 30лв. (15€) от покупната цена, в случай че артикулът е МРЪСЕН
- да задържи 20лв.(10€) от покупната цена, в случай че артикулът е СМАЧКАН
- да откаже възстановяване на сумата в случай, че артикулът е ПОВРЕДЕН

1. ЗАМЯНА

Не е възможна директна замяна на продукта за друг чрез онлайн формуляра.

Ако искате да замените артикула, който сте получили, просто изберете опцията "възстановяване на сумата" в онлайн формуляра за връщане.

Следвайте инструкциите за връщане на артикула, които ще бъдат изпратени на вашия имейл адрес, след като попълните онлайн формуляра.

Парите за върнатия артикул ще бъдат преведени по вашата банкова сметка в рамките на 14 дни от получаване на пратката в нашия склад.

ПОПЪЛНЕТЕ ОНЛАЙН ФОРМУЛЯРА

 

Можете да поръчате желания обмен незабавно на нашия уебсайт.

Замяната ще бъде изпратена в рамките на очакваното време за доставка, посочено на уебсайта.

НАПРАВЕТЕ НОВА ПОРЪЧКА

2. РЕКЛАМАЦИЯ

Ако сте получили грешен или повреден продукт, извиняваме се за оказаното неудобство! Ще се опитаме да разрешим проблема Ви възможно най-бързо.

В случай, че получите повреден или замърсен артикул, много ви молим да направите снимки, където ясно се вижда повредата, на нашия имейл адрес: info@fenzy.bg, преди да върнете артикула.

След това можете да попълните онлайн формуляра, отбелязвайки, че продуктът който сте получили е дефектен или замърсен.

3. ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА СУМА

В случай, че не сте доволни от поръчката, имате право да заявите отказ и да поискате възстановяване на сумата по банкова сметка.

ПРЕДИ да изпратите пратката обратно, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО попълнете онлайн формуляра. Въведете банкова сметка (IBAN) и титуляр към сметката.

Ще получите всички инструкции, включително адреса за връщане на пратката, на Вашия имейл адрес след попълване на онлайн формуляра. Ако не получите имейла или не можете да изтеглите онлайн формуляра, свържете се с нас на: info@fenzy.bg

ПОПЪЛНЕТЕ ОНЛАЙН ФОРМУЛЯРА

НУЖНО е да изтеглите и отпечатате онлайн формуляра за връщане на продукт, който ще получите в имейл, и да го приложите към обратната пратка. Ако формулярът не е включен в пакета, ние си запазваме правото да удължим времето за обработка на върнатата пратка до 60 дни.

ВАЖНО:

Можете да върнете пратката с куриер по избор или Български пощи. За съжаление, ние НЕ поемаме разходите по обратната пратка, затова ви съветваме да изберете най-евтиния за вас вариант с опция за проследяване на пратката.

Моля, не избирайте услуга без възможност за проследяване и запазете товарителницата с номера за проследяване на обратната пратка, докато не ви възстановим покупната цена.

Ще възстановим покупната цена в рамките на 14 дни след получаване на обратната пратка в нашия централен склад в Словения.

Попълнете онлайн формуляра като въведете точна банкова сметка- IBAN (вижте примерния IBAN по-долу) и информация за титуляра на сметката (име, фамилия и адрес на титуляра на IBAN сметката).

В случай на неправилен IBAN, процесът на възстановяване може да бъде удължен до 60 дни.

Разходите за банкова транзакция в случай на възстановяване се покриват от Inteko d.o.o. и е безплатна за вас.

Ако предоставеният IBAN е неправилен или непълен, клиентът ще бъде таксуван с цената на повторната транзакция (5 €/9 BGN) при повторният превод. Благодарим Ви за разбирането.

Повече за нашите условия можете да прочетете в Общите условия.

приемам

Сайтът Fenzy.bg използва бисквитки, за да позволи по-добра навигация, без да съхранява никакви лични данни.